Stichting Stadsmarketing IJsselstein
Doel van de stichting
- lJsselstein als merk in de markt zetten met als doel meer bezoekers naar lJsselstein te krijgen;
- het verhogen van de aantrekkelijkheid van de stad lJsselstein in het algemeen en de binnenstad in het bijzonder'
- het bevorderen van de leefbaarheid en/of veiligheid en/of ruimtelijke kwaliteit in de stad van lJsselstein in het algemeen en de binnenstad in het bijzonder;
- het verrichten van verdere handelingen, die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden en bevorderlijk kunnen zijn.
De notitie "lJsselstein als merk in de markt" (20 mei 2016) wordt als uitgangspunt genomen om de doelstellingen te realiseren.
Samenwerking
De stichting tracht haar doel onder meer te verwezenlijken door samenwerking met alle stakeholders, zoals onder andere maar niet beperkt tot:
- ondernemer(s) detailhandel, horeca, zzp'ers, grootbedrijf en MKB
- organisaties actief in de Kunst en Cultuur
- ondernemingsvereniging(en) en de vereniging BIZ lJsselstein
- vastgoedeigenaren/woningbouwverenigingen/projectontwikkelaars
- organisatoren van evenementen
- Uitbureau
- gemeente lJsselstein
- zorginstellingen waaronder Pulse
- sportverenigingen en verenigingsleven in het algemeen
Bestuur
Hans Odijk (voorzitter)
Barbara Zwezerijnen (secretaris)
Bas de Wit (penningmeester)
Menno Callaars
Mathijs Heijting
Sjon Sluys
Hendrik-Jan van Oostrum
Contact
Vragen van aanbieders via: info@ontmoetelkaarinijsselstein.nl
Vragen van consumenten via: info@uitinijsselstein.nl
Toolkit Ontmoet elkaar in IJsselstein
Het beeldmerk 'Ontmoet elkaar in IJsselstein' is beschikbaar voor gebruik. Download hier de toolkit met de bestanden.