
Stadsmarketing
Doel van de stichting
- lJsselstein als merk in de markt zetten met als doel meer bezoekers naar lJsselstein te krijgen;
- het verhogen van de aantrekkelijkheid van de stad lJsselstein in het algemeen en de binnenstad in het bijzonder'
- het bevorderen van de leefbaarheid en/of veiligheid en/of ruimtelijke kwaliteit in de stad van lJsselstein in het algemeen en de binnenstad in het bijzonder;
- het verrichten van verdere handelingen, die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden en bevorderlijk kunnen zijn.
De notitie "lJsselstein als merk in de markt" (20 mei 2016) wordt als uitgangspunt genomen om de doelstellingen te realiseren.
Samenwerking
Stichting Stadsmarketing tracht met het Uitbureau haar doel onder meer te verwezenlijken door samenwerking met alle stakeholders, zoals onder andere maar niet beperkt tot:
- Biz-BIJ (bizvereniging Binnenstad IJsselstein)
- Biz-e (vastgoedeigenaren binnenstad IJsselstein)
- gemeente lJsselstein
- ondernemer(s) detailhandel, horeca, zzp'ers, grootbedrijf en MKB
- ondernemingsvereniging(en)
- organisaties actief in de Kunst en Cultuur
- organisatoren van evenementen
- sportverenigingen en verenigingsleven in het algemeen
- vastgoedeigenaren/woningbouwverenigingen/projectontwikkelaars
- zorginstellingen waaronder Pulse
Bestuur
Huib Veldhuijsen (voorzitter)
Henk Brink (secretaris)
Marit Behrens (penningmeester)
Hendrik-Jan van Oostrum (lid)
Rogier van Kleef (lid)
Stichting Stadsmarketing IJsselstein werkt met een Raad van Advies en een creatief team.
Stichting Stadsmarketing IJsselstein is lid van Marketingcooperatie Regio Utrecht.
Stichting Stadsmarketing IJsselstein is partner van Destinatie Nederland.
Contact
Stichting Stadsmarketing IJsselstein is bereikbaar via Stadsmarketing@inijsselstein.nl.
Vragen van aanbieders via: info@ontmoetelkaarinijsselstein.nl
Vragen van consumenten via: info@uitinijsselstein.nl
Toolkit Ontmoet elkaar in IJsselstein
Het beeldmerk 'Ontmoet elkaar in IJsselstein' is beschikbaar voor gebruik. Download hier de toolkit met de bestanden.